common people

jag gillar verkligen det faktum att mina au pair-barn är näranog ett par musikaliska genier.

idag har jag och owen pratat musik, och han spelade en jäkla massa grejer för mig. gitarr, piano, dragspel och elorgel. ja och så sjöng han ju också, såklart. han är sjukt duktig! jag blir så imponerad av folk som kan så mycket.

jag måste hitta en skiva med pulp också. jag förstår inte att jag inte lyssnat på dem tidigare.

kanskekanske att jag lyckas hitta något imorgon. ska nämligen in till cheltenham med sara. eller, hon ska jobba på skolan med lite pappersarbete, och jag ska gå omkring och shoppa lite under tiden. primark och hmv är riktiga måsten! hoppas bara att jag inte går vilse. jag är ju inte direkt känd för mitt lokalsinne som ni säkert vet vid det här laget...

mm. fredagkvällar. det är något speciellt med det här ändå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0