dagens solsken

idag när jag kom tillbaka från min lilla joggingtur så fick jag en glad överraskning. det stod en röd fin postbil och en brevbärare utanför ytterdörren. han gav mig ett paket. jag blev alldeles lycklig inombords. när jag öppnade det så ramlade det ut lösgodis! då blev jag ännu lyckligare. fina jesper lyckas då göra mig glad även när han är hundratals mil bort. det gillar vi!

nu har jag ransonerat godiset till fem små påsar som jag ska försöka hushålla med så länge som möjligt. mest för att förhindra eventuellt hetsätande. hittills har det gått bra, har bara ätit fyra godisbitar än så länge! duktig sandra.


ikväll blir det barnfritt (!) och pasta bolognese med sara och tim. det blir mysigt.


Postat av: Annelie

Hoppas du har det bra i England! Vi har tråkigt väder här också. Ingen sol och ingen värme precis. Kanske är lättare att plugga då... När kommer du hem igen? Juli, eller? Skönt att kursen snart är slut för vår del, men mycket kvar ändå, känns det som. Trevlig helg! Hade gärna bytt helgjobbet mot en semester i England jag.

2009-05-23 @ 00:25:04
URL: http://annelieisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0