det är en lång väg kvar att gå om du vill hitta din hollywood dream

för det första: det var inte nottingham. det var en pytteliten by som hette typ fiskerton, som låg ungefär 10 miles från nottingham. så jag fick inte följa robin hoods fotspår... attans!

för det andra: att spendera två dygn tillsammans med rika engelsmän gör mig lite illa till mods. framför allt kände jag mig väldigt malplacerad och ville bara tillbaka till det lite mer normala hushållet i twyning.

för det tredje: haggis är en konstig skotsk maträtt som ser ut ungefär som pölsa.

för det fjärde: min kamera ligger i min resväska som av någon anledning fick följa med sara på en liten utflykt ikväll. så hej&hå, bilder kommer senare ikväll när hon kommer tillbaka!

för det femte: jag lever och mår bra i alla fall.

för det sjätte (och sista): ikväll blir det kycklingpaj.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0