du säger att du skäms, att du är rädd, att du skäms jämt

igårkväll när jag skulle gå in i badrummet för att borsta tänderna fick jag en otrevlig överraskning. i handfatet låg en gigantisk spindel och lurade på mig. den var riktigt stor, stor kropp och riktigt tjocka ben! jag fick uppbåda all självdisciplin för att inte skrika till och väcka hela huset. sen gick jag därifrån. tandborstandet fick vänta.

så imorse när jag skulle ta tag i det där tandborstandet så gick jag återigen in i badrummet. spindeln låg kvar. paniken satte in igen. jag kommer från ett hem där man under inga omständigheter får döda spindlar (åtminstone om man frågar min mor. frågar man min far så får man nog ett annat svar) så jag är helt enkelt inte uppvuxen med att göra mig av med spindlar på det viset. men att fånga in den och sedan släppa ut den hade inte varit ett alternativ för mig heller. vågade helt enkelt inte gå tillräckligt nära.

till slut fick jag offra stoltheten och be sara om hjälp att avlägsna den.
ibland förbannar jag verkligen min mesighet.


Postat av: sofiee

hela mitt rum är fyllt av sånna spindlar. mår lika dåligt varje gång men jag dödar dom.. har säkert dödat 15 st :S STORA spindlar som typ är 3cm feta!

2009-05-19 @ 15:17:54
URL: http://plingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0