fjortislista

åh jag älskar såna här fåniga listor. det var längesen jag gjorde en sån!

Ditt namn: sandra
Är du snygg: nä, men kanske lite söt ibland.
Födelseår: 1988
Hur tar du bort oönskad hårväxt: hårborttagningskräm ska ge mjukare återväxt har jag hört. huruvida det är sant eller inte, det vet jag inte. but i'm sticking with it.
Spelar du instrument: gitarr och klarinett.
Har du några danska släktingar: det tror jag inte.
Ditt mest överanvända ord: okeej...
Dina första tankar när du vaknar: inte än....
Är du hungrig: ohja.
Vart befinner du dig just nu: i ett kallt stenhus utanför twyning i england.
Vart bor du: i västerås.
Vad har du för t-shirtstorlek: beror lite på, men small oftast.
Är du bra på: jag brukar kunna vara rätt bra på att skriva.
Är du singel: nej.

CD i stereon nu: har ingen stereo :(
Är du sexig: skulle inte tro det
Antal timmar sömn inatt: det blev nog faktiskt åtta. det händer typ aldrig.
Vem vet mest om dig: jesper
Vem vet du mest om: jesper?
Vad vill du ha just nu: en hel natt med saganomringen-marathon! och kakor.
Vem hatar du mest i hela världen: jag hatar inte.
Höger eller Vänsterhänt: höger

Vilka sjukdomar har du: inga vad jag vet.
Ditt mål i livet: har vi verkligen tid?
Sängdags: ca midnatt typ?
Fobier: getingar, disktrasor, magsjuka och lite social fobi på det kanske.
Känner du en snygg kille: jag känner nog flera till och med.
Har du körkort: nej. och jag låtsas att det beror på den globala uppvärmningen.
Vilka cigg gillar du mest: jag gillar inte cigg.
Brukar du svara på kontaktannonser: haha! aldrig.
Äger du några vapen: allt kan väl användas som vapen? men det formella svaret blir nej.
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: jag tror jag håller mig till mitt eget namn. det blir lättast så.
McDonalds el Burger King: burger king!
Mjölk i kaffet: om jag väl dricker kaffe så.. ja.
Röker du: nej
Svär du: det händer
Sjunger du: "och jag, jag nynnar mycket men jag sjunger knappt längre"
Duschar du dagligen: nej.
Har du varit kär: ja.
Den starkaste du vet: pippi långstrump?
Vill du gå högskola: annars vore det ju verkligen slöseri med tid och pengar..
Vill du gifta dig: jag skulle väl inte tacka nej
Tycker du att du är attraktiv: nej. men jag har å andra sidan extremt dålig självkänsla och borde bättra mig.
Är du en hälsogeek: nej. jag har mina perioder. men för det mesta orkar jag bara inte.
Kommer du överens med dina föräldrar: ja, bättre än någonsin sedan jag flyttade hemifrån. jag älskar dem.
Vad vill du arbeta med när du blir stor: vad som helst där jag får skriva. författare/översättare/jobba på förlag.
Din hårfärg och frisyr: obestämbar. oklippt.
Favoritfärg på kläder: svart funkar alltid, men jag tycker om att ha nån färg också.
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: åh, det var lääängesen jag hade råd att köpa kläder..
Piercingar du har: inga piercingar whatsoever.
Har du glasögon: nej, och det är min stora sorg i livet. har alltid velat ha!

Sov du ensam inatt: ja. katterna har lärt sig att de är välkomna på dagen men inte på natten.
Vem sov du hos senast: familjen lewis?
Druckit alkohol den senaste månaden: jag blev bjuden på bucks fizz i fredags.
Varit på dejt den senaste månaden: nej
Blivit slagen den senaste månaden: bara av dammsugaren.


ååh den var ju inte ens rolig.

Postat av: Catharina

Ibland är det dags för en lista. Därför snor jag den här :P

2009-05-06 @ 13:47:41
URL: http://ancawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0