gula rosor är kanske allt jag kan ge dig

dagen spenderades i köket. jag har gjort ett försök att baka chokladkakor och tigerkaka. inget av det blev vackert, men förhoppningsvis blir det gott i alla fall. grattis på födelsedagen, tim! (och grattis sandra charlotta på namnsdagen, om man nu får för sig att man ska fira sånt)


(störande att jag inte hittade ett bra ställe att fota på. och jag stör ihjäl mig på strepsil-paketet. varför kunde jag inte bara flytta på det..?)

nu är jag sådär trött igen. jag har inte alls hunnit med allt jag hade tänkt idag, så det lär bli en stressig dag imorgon också, om jag ska ta igen allt jag missade idag. ujuj.

vilken minut som helst kommer ungarna hem. då ska jag laga fläskfilé och potatis&morötter i ugn. blir förhoppningsvis inte så jobbigt, jag har redan putsat och skivat fläskfilén, så jag tror jag har hyfsad koll på läget. pjuh!


Postat av: Nina

Hej hej Sandra, jag ser att du har varit igång med bakningen därborta. :) Synd att jag inte får en provbit levererad, hembakad är aldrig fel :P Hoppas det är bra med dig annars. Stor Kram

2009-05-14 @ 09:05:02
URL: http://bynina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0