magkramper och godisfritt juni

vaknade imorse av sådana extrema kramper i magen att jag på fullt allvar trodde att jag var döende. så dagen har mestadels spenderats i sängen, tillsammans med herr ibuprofen och fröken ally mcbeal. har försökt göra de sedvanliga torsdagssysslorna men har knappt kunnat stå upprätt, så det blev en del slarv om jag ska vara ärlig. inte roligt alls!

i helgen ska det i alla fall bli finväder enligt the weather forecast, så då ska jag försöka mig på att promenera in till tewkesbury nån dag. jag försökte ju en gång precis i början, men då blev jag stoppad av en stor läskig hund som ni kanske minns. den här gången har jag tänkt ut en annan väg att gå, vilken jag hoppas inte inkluderar några läskiga hundar. håll tummarna!

 för övrigt börjar jag se gravid ut, så på måndag börjar mitt godisfria juni. någon som vill haka på? pepp pepp!

Postat av: Marina

jag har också bestämt mig för ett godisfritt juni och klarar jag det så får jag köpa mig en fin kakburk i form av the magical mystery tour bussen. haha ^^

2009-05-31 @ 11:04:24
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0