maybe i know that he's been untrue, but what can i do?

det fina paketet med lösgodis som jag fick i fredags har ju tyvärr resulterat i en hel del fuskande i min sockeravgiftningsplan. och än är det inte slut... men jag har bestämt mig för att jag får äta upp det i alla fall. har ca 40% kvar, och det får jag äta upp i helgen. från och med måndag nästa vecka är det no more sugar för lilla sandra! det ska jag försöka hålla tills jag åker hem. jag tror det kommer gå bra, det gick ju bra de första veckorna här, så då ska nog de sista veckorna gå finfint. (inte för att det egentligen spelar någon roll vad man gör härborta, midjan blir bredare även om jag bara äter grönsaker..)


min mat den kommande månaden?


på tal om hemfärd så har jag bokat flygbiljett nu. så den 30 juni kl. 09.35 är det meningen att jag återigen ska vara på svensk mark. jag skulle ju ljuga om jag sa att jag inte längtar, men jag skulle nog ljuga lika mycket om jag sa att det inte känns lite jobbigt. jag trivs väldigt bra här, jag älskar människorna, älskar england.. men jag tror nog att jag är färdig med det nu. jag har fått det avslutet som jag inte fick förra gången jag åkte hem. åtminstone känns det så just nu. men det lär väl inte dröja längre än ett par månader innan jag börjar planera nästa resa i huvudet, om jag känner mig själv rätt! haha!

ikväll ska jag försöka laga lamm, potatismos, nån form av grönsaker och löksås. sara har lämnat mig i sticket och jag har ingen aning om hur man gör. så vi får väl se hur det går.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0