ob-la-di ob-la-da life goes on

och så var det fredag igen! veckorna går ju jättesnabbt nu, tycker ni inte?

idag har jag tagit mig i kragen och tvättat alla mina kläder, förutom dem jag har på mig då. det blev lite problematiskt, för alla varma tröjor behövde verkligen tvättas, så nu får jag springa omkring och städa iförd endast jeans och linne. svinkallt! men väl värt det. det är så skönt att bara ha rena kläder.

fick hemska nyheter hemifrån imorse, vilket gjorde mig alldeles skakig och illamående. är inte säker på att min blogg är rätta forumet för den sortens hemskheter, så jag ska inte säga mer än så.

efter en liten joggingtur i ösregnet (!) och ett varmtvarmt bad är jag i alla fall någorlunda på topp igen. nu börjar himlen spricka upp lite, så det är faktiskt fullt möjligt att dagen inte fortsätter i samma gråa tecken som den gjort tidigare. hoppas!

nu är jag hungrig. en banan, en satsumas och kanske en mugg rooibos-te väntar i köket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0