sitting in an english garden waiting for the sun...

...och för en gångs skull så fick jag ingen tan from standing in the english rain, nej, för en gångs skull så fick jag faktiskt känna hur det känns när solen bränner huden på riktigt. jag hade nästan glömt hur det kändes.

satt alltså i trädgården och läste en bok, men blev avbruten av katter som krävde uppmärksamhet, och senare även av owen som sprang omkring med gräsklipparen. det blir lugnare imorgon tror jag. men då blir det inte någon slappardag, för imorgon ska jag nog ta en långpromenad till tewkesbury igen. jordgubbarna är ju slut!

fick syn på en himla fin blogg idag. bara headern gör ju att den är värd ett besök! http://everpresentpast.blogg.se borde ni ta er en titt på om ni gillar beatles lika mycket som jag! gulligt värre.


och det firar vi med en beatleslåt såklart!


Postat av: Marina

Men nej, vad söt du är! :'D

you made my day!

(& jag lovar att ikväll ska jag länka dig tillbaka) :)



2009-06-02 @ 07:08:12
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0