twyning

idag har jag tagit en promenad till twyning. bäst att passa på när solen för en gångs skull behagade titta fram, eller hur? det är en jättegullig by verkligen, som ligger precis vid floden avon. det finns en skola, en affär och två pubar i twyning. vilken världsmetropol!


man vet att man är på engelska landsbygden när man möts av det här...


världsmetropolen twyning...


en av de två pubarna...


floden avon...


imorgon ska vi antagligen gå upp tidigt och åka till cambridge och titta på universtitetet. det blir en 3-timmars bilresa dit, så jag hoppas att jag lyckas somna skapligt ikväll. 6 timmar i bil känns annars som en ganska dålig idé om man inte sovit ordentligt..

nu ska jag ta hand om lite stryktvätt, och när ungarna kommer hem blir det korv och potatismos.

Postat av: Catharina

det ser så äkta engelskt ut!

2009-05-01 @ 18:10:04
URL: http://ancawi.blogg.se/
Postat av: Elisa

Åh Cambridge <3 <3, count me in!! Tänk om man kunde plugga där...

2009-05-01 @ 19:22:10
Postat av: Ida

ser riktigt härligt ut :) hoppas det känns bättre nu! bamsekram

2009-05-02 @ 11:36:03
URL: http://hittaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0