cambridge

igår stod ju som sagt var cambridge på schemat. åh denna underbara vackra universitetsstad, jag föll pladask och ville aldrig åka hem. så fint var det. jag villvillvill ta ett utlandsår och plugga där. (det faktum att man nog måste ha ett IQ på typ 200 för att komma in är ju en petitess...)



vi träffade familjens gamla au pair emel också, medan owen var och tittade på det college som han tänkt söka till. hon var trevlig. vi åkte på en punting-tur (vet inte hur man översätter punting?) det var i alla fall en slags guidad båt-tur på floden. guiden tog oss framåt med hjälp av en lång stav. vet ni vad jag pratar om?





sen blev det flera starbucks-besök och en fish'n chips på en pub. därefter bar det iväg hemåt igen. det blev en riktigt lång dag, men det var helt klart värt det.
jag vill verkligen dit igen.

Postat av: Behm

Gud va fint d va i cambridge :O lätt skulle jag me kunna gå där!

2009-05-03 @ 18:39:40
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0