villains who twirl their mustaches are easy to spot



såhär fint väder är det INTE idag. här har det nämligen varit thunderstorms hela dagen, vilket resulterade i ett litet strömavbrott vid lunchtid ungefär. det höll i sig i sisådär en timme. inte kul!

jag har tillbringat dagen med att deppa litegrann, det blir ju gärna så när vädret är miserabelt, eller hur? dessutom har kattskrället tazzy dragit in någon form av inälvor på köksgolvet. det gjorde mig inte direkt på bättre humör.

men nu mår jag lite bättre. ikväll ska jag och bethan titta på eurovision song contest. owen jobbar, så han missar, och sara och tim kanske är för trötta, så det kan mycket väl bli en tjejkväll framför teven. det känns som att det vore bra. vi har ju inte fått sådär jättedjup kontakt än så länge, så lite kvalitetstid med glitter, glamour och skitmusik kanske gör susen, eller vad tror ni?

nu blir det snart lite middag (och middagen är alltid mycket godare när det inte är jag som lagar den...) så det ser vi fram emot. ha en fin lördagkväll nu, det ska jag försöka ha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0