when the work is done

jag känner äntligen att jag har hunnit ikapp schemat. imorgon bör det bli lite lugnare igen.

försöker att ge mig på skrivandet igen. det har stått lite still i några månader, men nu känner jag att det börjar bli dags att ta tag i det igen. jag har ju världens bästa förutsättningar: långa dagar ensam i ett stort hus med en gigantisk trädgård på den engelska landsbygden. jag försöker. det går väl lite sisådär, men det är skönt att komma igång. det blir förhoppningsvis bara bättre!

bloggen förblir lika tråkig dock. det finns inte så mycket att rapportera, jag gör ju bara samma saker dag efter dag. ingen ny musik har jag hittat heller. stiltje, minst sagt. förhoppningsvis är det lugnet före stormen. nu när jag tagit mig i kragen så ska det nog bli fart på skrivandet igen. håll tummarna!

Postat av: Ida

den får jag verkligen ta och utforska när jag kommer dit :) jag längtar!



låter bra det där med att börja skriva igen, jag borde också, men finner ingen inspiration för tillfället. ensamhet, en engelsk trädgård, engelsk landsbyggd, låter som goda förutsättningar för att lyckas skriva.



många kramar.

2009-05-13 @ 21:43:04
URL: http://hittaida.blogg.se/
Postat av: Marie

Åh, Vad glad jag blir att du gillar min lilla blogg :*

2009-05-14 @ 07:39:23
URL: http://intelikabra.blogg.se/
Postat av: Behm

Jasså? :O Har inte träffat nån engelsk person som vet va det e än :P

2009-05-14 @ 14:02:17
URL: http://copperglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0