when you taught me how to dance

det har varit lite tyst om musik ett tag. det var ju trots allt därför jag startade den här bloggen, för att jag skulle skriva mera om musik. dessvärre har jag kommit av mig lite, den här englandsvistelsen har verkligen snurrat till min hjärna ordentligt. men nu var det ju så längesedan jag tipsade om något, så det är verkligen på tiden att jag gör det!

idag har jag tittat på filmen miss potter med renee zellweger och ewan mcgregor. fantastiskt vacker och sorglig film som lockar fram tårarna ur mig varje gång jag ser den. den här sången spelas en hel del i filmen (dock inte i den här versionen med katie melua. helst vill jag inte visa den, för jag gillar henne inte nämnvärt, men nu får det bli så.) och jag tycker att den är så vacker.
 


se filmen! låten blir vackrare i sitt sammanhang!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0