amazing it seems

granada - amazing it seems  <-- vacker låt! lyssna, ni som har spotify!

det är fredag igen. veckorna går så ruskigt snabbt.
jag hinner liksom inte med att reflektera över att livet rullar på, och då slutar det också med att jag inte har något vettigt att blogga om. det är synd. jag vill ju så gärna bjuda in er i mitt huvud, men det är svårt när det inte finns något annat än potatismos därinne. hoppas att ni har överseende.

imorgon blir det i alla fall adventsstädning. är jag knasig som faktiskt ser fram emot det?

Postat av: Elvira

Just nu är mina tankar lika mycket mos som du tycker dina är. Men så blir det lätt ibland. Dock försöker jag sätta mig ner och skriva lite då och då, så att både hjärna och hjärta ska få lite stimulans.

2009-11-28 @ 00:30:34
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0