cheesecake

grupparbetet gick smidigare än jag hade vågat hoppas på. vi var så duktiga så! och nu är det faktiskt helg för min del. det känns ju helt fantastiskt! :) det firades med cheesecakefika på coffeehouse by george, tillsammans med jesper, ida och jonathan. mysigt värre.

faaast nu är jag trött ordentligt. därför blir det inget musiktips idag, trots att jag hade tänkt det från början. stackars er, hur ska ni nu överleva torsdagskvällen?? det kan man verkligen fråga sig. jag kanske piggnar till senare, så håll utkik! ni kan ju råka missa något riktigt bra annars...

Postat av: karin

Sandra! Man överlever inte dagarna. Man AVNJUTER! Annars blir allt så mycket svårare än det behöver bli! :-)

2009-11-05 @ 19:16:23
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Elvira

Jag är så glad över Spotify som ständigt ger mig nya (och nygamla) musiktips. Det jag gillar mest är när jag återupptäcker en låt som jag inte har lyssnat på under en lång tid och sedan blir som nyförälskad i.

2009-11-07 @ 01:18:36
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0