rädslan den går över, men den där oron stannar kvar

- helgen har varit fin. jag vill inte att den ska vara slut. 
  vardagen är lite för grå, lite för tråkig, lite för jobbig.
  lite för lite pollenchock och stjärnfall.

- last night i dreamt that somebody loved me. the smiths. åh.

- jag har forskningsartikelångest och längtar bara tills den här kursen är över. på fredag. good riddance!


Postat av: Elvira

Jag tycker att julen kan komma så snart som möjligt och att det kan bli 2010. Efter allt detta grådassiga väder och dagar som knappt har börjat innan de slutar längtar jag efter att vakna av att solen kikar in genom persiennerna.

2009-11-23 @ 13:28:54
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0