ha ha ha ha honey

luciarepet gick finfint för övrigt. det infann sig en viss känsla av surrealism av att sitta i ett lekrum och sjunga luciasånger tillsammans med typ halva ensemblen från buddy holly. men jag tror inte att jag gjorde bort mig nämnvärt i alla fall.

ikväll blir det spontant biobesök. jag, jesper, ida & jonathan ska se new moon. efter att ha samtalat med min äldsta storasyster så finns det förhoppningar om att den faktiskt kan vara riktigt sevärd. hoppas!


Postat av: Marina

jag hoppas att jag inte kommer hata new moon, de flesta jag pratat med är verkligen inte nöjda. och vi har ju disskuterat detta så du vet ju hur jag tänker omkring den x) fast det kan ju vara bra med låga förväntnigar för en gångs skull, kanske är den bättre än jag tror.

2009-11-24 @ 22:32:52
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Elvira

Även fast jag inte gillade Twilight-filmen särskilt mycket gick den mycket mer hem hos mig än vad New Moon gjorde.

2009-11-24 @ 23:06:39
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0