in my head there's a greyhound station

death cab for cutie - soul meets body. fantastisk låt!

det har varit en helt okej söndag. jag sov alldeles för länge, men det vägde jag upp genom att gå på mitt absoluta favoritpass på friskis. det var lite segt i benen i början, men roligt var det. ledar-jennifer är ett riktigt lyckopiller!

innan jag ens hade hunnit byta om till vettiga kläder och ta en dusch, så blev det muffinsfika hos ida&jonathan. det var gott och mysigt. när vi kom hem åt vi lite lax&couscous, vilket inte heller var helt fel.

ja ni ser. en helt okej söndag.

imorgon blir det ny kurs, nya tag.
jag är faktiskt ganska pepp. det kommer säkert att gå över ganska snabbt efter kursintroduktionen, när jag inser hur mycket jag kommer få att göra. men just ikväll ligger världen framför mina fötter... eller nåt annat klyschigt.





and i do believe it's true
that we have roads left in both of our shoes
but if the silence takes you
then i hope it takes me too


Postat av: Elvira

Riktigt härlig låt!

2009-11-02 @ 14:35:39
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: Celine

Åh vad jag älskar den låten.

2009-11-02 @ 15:05:06
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0