little darling, it feels like years since it's been clear

jag satte på underbara abbey road och slogs av hur längesedan det var jag lyssnade på the beatles nu. jag brukar ju lyssna på dem varje dag egentligen, men sedan jag skaffade spotify har jag varit upptagen med diverse playlists och annat småtrevligt. som ni alla säkert vet så står ju inte lennon/mccartneys musik att finna på spotify, vilket har gjort att jag förbisett världens bästa musik i en månad eller så. fy skäms på mig!

så det råder jag bot på ikväll. underbart, som alltid.




och:

imorgon åker jag på en snabbvisit till stockholm och repar luciastämmor. roligt och nervöst. jag blir lika förvånad varje år att syster vill ha med mig igen, för jag tycker alltid att jag är så oförberedd när jag kommer dit. sitter där med hennes musikalkompisar från buddy holly och allt vad det är, och känner mig som en superamatör. håll tummarna för att jag inte gör bort mig imorgon!


Postat av: Celine

Jag med! Likaså har jag inte uppdaterat iPhonen med musik på länge heller, det blir liksom inte av när man har allt (tja, nästan) på Spotify..

2009-11-24 @ 06:52:02
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0