wryneck

min nacke är fortfarande försatt i en obekväm och ytterst smärtfylld vinkel, och varken voltaren-gel eller värktabletter eller stora halsdukar tycks hjälpa. jag har gråtit krokodiltårar av smärta hela dagen. därför har min sötpojkvän bullat upp med popcorn och vattenglas med sugrör (!) vid sängen. han har dessutom vänt tv:n åt mitt håll så att jag har kunnat ligga här i min obekväma, smärtfyllda vinkel och titta på sound of music. han är finast.

klart står i alla fall att redovisningen inte kommer att bli av, jag kommer inte kunna röra mig på ett par dagar, och det är fritt fram att muntra upp mig med fina kommentarer och musik- bok- och filmtips, för den som vill! :) det är också helt okej att komma hit och bjuda på glass och sånt. helt okej.

Postat av: Celine

Ett tips: testa tigerbalsam! Min nacke var också så där för ett tag sen, och när jag använde tigerbalsam gick det över nästan på en gång. =) Man masserar in det typ.

2009-11-25 @ 20:36:54
URL: http://ceeline.blogg.se/
Postat av: Elvira

Usch och fy! Du får vila, vila, vila och ta det lugnt så får vi hoppas att det är bättre om några dagar.

2009-11-27 @ 15:41:16
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0