a suitcase of memories

jag är förrädiskt lugn. borde ha lite mer panik, borde jag inte?

nu ska jag försöka bestämma mig för om jag ska läsa litteraturvetenskap (10 romaner om konsten att leva) eller webdesign i vår. ska också försöka bestämma mig för om jag ska läsa fritt berättande och från fackspråk till prosa eller inte. vad tror ni? jag vill ju läsa alltihop! eller, inte de två sistnämnda kurserna, men de känns det som att jag kanske behöver dem. usch vilket dilemma. och ni är faktiskt inte ett dugg intresserade. jag ska vara tyst nu. men först: HJÄLP MIG?!

-

förresten så kan riskakor vara det godaste som finns ibland.


Postat av: Marina

Jag tycker faktiskt att du ska välja webdesign! det är så himla roligt och väldigt intressant :) Tänk allt du kan göra sen och vilka möjligheter det ger!

Men det är ju hur jag känner och det hjälper väl itne dig någonting egentligen .. men. jag bryr mig! (och du får gärna berätta mer om kurserna så jag förstår ^^) puss!

2009-10-13 @ 22:10:19
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0