but i can't, so i'll cry instead

nu har jag sprungit runt och panikat och haft ångest hela dagen men inte fått ett skit gjort. så nu tvingar jesper mig att ta ledigt resten av dagen. han tror väl att jag börjar bli tokig på riktigt. och han kanske inte är helt fel ute faktiskt. jag behöver nog låta bli att tänka på allt ett tag. så det försöker jag göra nu. paniken får komma imorgon istället. nu ska jag fokusera på att må bra resten av dagen.

har ni några tips för vad man bör göra när allting bara låser sig och man inte kan förmå sig att göra någonting överhuvudtaget? jag är sämst på att hantera sånt nämligen.

Postat av: Elvira

Jag är också sämst på att hantera sådant. Men vänjer man sig någonsin vid panik- och ångestattacker? Hoppas att du må mår bättre snart i alla fall (även fast jag vet att sådana ord inte alltid hjälper när man sitter mitt i skiten).

2009-10-14 @ 21:28:12
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0