close your eyes and i'll kiss you

affisch och bokomslag är utskrivna och klara inför delredovisningen imorgon. skönt!

jag känner mig lite lugnare nu. de kommande två veckorna kommer att bli tuffa, helt klart. men tänk, sen är det över! och det kommer faktiskt att bli bra. jag tror det.

idag har jag köpt en egen herr-munkjacka. rostfärgad, typ. så nu kan jesper få tillbaka sin grå igen. snyft. halva grejen var ju att det var HANS tröja. men min är också fin.

svammel svammel. jag är trött. förbaskat trött. men glad! jag mår bra idag.



Postat av: Celine

Åh, you gotta love All My Loving :) Jag har på ett ungefär 100 saker att göra. Hur många saker har jag gjort? Zero. Go självdisciplin.

2009-10-15 @ 19:32:23
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0