det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig

jag måste verkligen sova, men jag vill bara ligga här och lyssna på melissa horns nya album säg ingenting till mig hela natten. det är någonting med henne som ger mig hjärtsnörp ordentligt. jag kan inte sätta fingret på vad det är. hon lyckas skapa enorma känslor med otroligt små medel. märkligt, det där. jag minns att jag fick samma känsla när jag lyssnade på hennes första album för första gången. och att jag skämdes lite. så speciell är hon ju inte. alldaglig, kan tyckas. men ändå är det något så sjukt speciellt med den tjejen. de texterna. de melodierna. sen är hon himla söt också.





nej, jag får fortsätta förundras imorgon tror jag. nu ska jag sova.
vilka problem man kan ha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0