en elefant balanserade...

2 timmar effektiv pluggtid på högskolan, och utprovningsrapporten + bearbetning av text är äntligen färdiga! det är som om en elefant har suttit på mina axlar i en månad och han har äntligen flyttat på sig. tyvärr har han inte hoppat av helt och hållet: jag har fortfarande ett kurs-pm och en monsteranalys och två motiveringar kvar att skriva. men elefantkraken har åtminstone bytt ställning, så nu kan jag ta nya tag och förhoppningsvis få honom att inse att han inte kan sitta på mina axlar för alltid.

det var helt klart värt att missa dagens lektion för.

nu har jag beslutsångest: ska jag påbörja kurs-pm:et eller ska jag försöka sparka igång analysarbetet? det är frågan. lite mer ska jag i alla fall försöka få gjort innan jag går hem igen. yeih.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0