en kväll på mdh

kongenialitet. samklang med sammanhanget? jag önskar att det var ett begrepp som kom naturligt till mig, att associationerna till ordet kunde komma lika naturligt som de gör till andra ord. kylskåp. dörr. värktablett. you get the picture... men nejdå.

10 000 tecken skrivna. hälften kvar, mindre ändå. jag klarar det, jag känner att jag inte har tillnärmelsevis lika mycket panik som igår. men nog vore det trevligt om någon vänlig själ kunde sätta sig brevid mig och säga exakt vad jag ska skriva. min hjärna går på högvarv och det vore onekligen skönt att få slappna av litegrann. någon som känner sig manad? inte? nähe.

imorgon är det i alla fall över. ska bara genomlida en grillning först... sånt här ska man inte blogga om. uschan vad jag tråkar ut er! :)

Postat av: Elvira

Jag längtar efter att få vara i samma situation. Jag saknar att ha press och "kniven mot strupen"-situationer - då fungerar min hjärna som bäst. Det behöver bara gå ett par månader utan något att göra och mina fingrar kliar efter att få formulera betydelsefulla ord. Jag hoppas att allt kommer att gå bra, och åh, vilken lättnad du kommer att känna när det, om så bara för en stund, är över.

2009-10-29 @ 21:43:36
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0