i could drink a case of you darling, and i would still be on my feet

så jag går upp som vanligt och sätter mig på tåget för att åka till eskilstuna. tar upp hörlurarna för att börja lyssna på musik och tänker att "det är nog bäst att jag tar upp plånboken också" för i plånboken ligger mitt mdh-kort som jag måste ha för att få åka gratis på tåget. upptäcker ganska snabbt att plånboken ligger kvar i träningsväskan och jag får snällt traska hemåt igen, för utan mdh-kort - inget eskilstuna.

så idag blir det hemmaplugg. kanske lika bra det: ännu en analys ska vara inlämnad på torsdag och jag har inte ens börjat. gud hjälpe mig.

förresten så är joni mitchell så himla fin och jag vill lyssna mer på henne än jag redan gör.




just before our love got lost you said
i am as constant as a northern star
and i said: constant in the darkness
where's that at?
if you want me i'll be in the bar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0