it's such a gorgeous sight to see you eat in the middle of the night

äntligen fredag med allt vad det innebär. en avklarad delredovisning, ösregn, friday i'm in love i flickkörarrangemang, senare födelsedagsfika hos ida, och därefter bara myskväll i soffan. jag mår alltid som allra bäst på fredagar!

nu ska jag ta en välbehövlig tupplur.
det har verkligen varit insomnia hela veckan.


Postat av: Elvira

(sv) Läste att du hade blivit besviken. Alltid synd när sådant händer. Själv garderar jag mig alltid genom att inte ha höga förväntningar eftersom det alltid slutar med det motsatta. Kan tyckas lite cyniskt, men än så länge har det funkat bra.

Jag gillade plattorna. Tycker dock att "Lev som en gris dö som en hund"-skivan andas mer den Markus som var på evangelieskivan. Gillade speciellt "Dystra utsikter" som kändes som Laakso-låtarna.

2009-10-16 @ 16:00:27
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/
Postat av: Anna

Härliga fredag!



Själv sitter jag är, med ett glas vitt och bara njuter. Snart ska god mat lagas och ikväll blir det ostbricka framför tvn. Jag älskar fredagar, precis som du!

2009-10-16 @ 17:32:44
URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0