jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

1679 dagar med dig. det är så lätt att förstora upp såna här saker med alldeles för stora ord, men faktum är att alla de stora orden är för små när man ska försöka ge sig i kast med att förklara hur mycket du betyder. det har varit bergochdalbanor, uppförsbackar, englandsresor, festivalsvek och gud vet allt, men på något sätt står vi ändå kvar, hand i hand, starkare än någonsin.

jag tycker inte om den här sortens blogginlägg. de tenderar alltid att bli alldeles för sentimentala och rentav löjeväckande. men jag ville mest bara säga att 1679 dagar med dig har varit de bästa 1679 dagarna i hela mitt obetydliga liv. du är det finaste jag vet.



och det är så jag säger det


Postat av: Elvira

Precis som du skriver blir sådana inlägg lätt allt för sentimentala, men detta var väldigt väldigt fint med ärliga ord som verkar komma från rätt ställe - hjärtat.

2009-10-30 @ 22:46:40
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: Michaela { Foto & Webbdesign

vilken mysig bild :)

2009-10-31 @ 01:17:48
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0