och så var det söndag igen...

det var ett underbart fint bröllop igår. jag grät flera gånger, fånig som jag är. det verkar gå i perioder, det där. just nu är jag verkligen inne i en gråta-åt-precis-allting-period. lite pinsamt, men äsch! det bjuder jag på.

idag är det söndag. helgen har gått alldeles för fort, som vanligt. men jag tänker faktiskt bara ta det lugnt och slöa idag, för nästa vecka blir betydligt mer hektisk. behöver verkligen ladda batterierna inför det. om jag fortfarande är vid liv när oktober är slut så är jag tacksam.

Postat av: Elvira

Jag har också sådana perioder. När det är som "värst" kan jag hoppa in sista halvtimman i en film och börja gråta bara för att någon dör - trots att jag inte kan någon backgroundstory om vad som hänt innan.

2009-10-11 @ 17:42:38
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0