oh, sweet relief

jag är klar! kan inte riktigt förstå att det är över. men underbart! i helgen ska jag bara ta det lugnt och njuta av att vara ledig för första gången på två månader! det är en ledighet som bara håller i sig en helg, men åh åh åh så underbart det ska bli.

sådär, nu har jag ju kommit ur min pluggkoma. då kanske jag kan börja bli någorlunda normal igen. hur mår ni? vad gör ni? har det hänt något roligt i era liv medan jag har varit totalt självupptagen? tell me everything!

Postat av: anna

Vad du är duktig som pluggar och står i. Jag har varit på intervju och babblat osammanhängande. Det var sjukt jobbigt. Ungefär som i Love actually när Nathalie ska säga hej till Premiärministern. Usch.



Kan inte vi ses snart? Du får gärna komma hit eller nått?

2009-10-30 @ 10:00:25
URL: http://pluttanna.blogg.se/
Postat av: Elvira

Det känns tråkigt att svara "ingenting" på frågan ang. om det har hänt något roligt på den senaste tiden, men när man som jag går runt och hoppas till tusen på att få komma in på högskolan till våren är det mest nollställt i huvudet.

2009-10-30 @ 22:44:06
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Postat av: Elvira

(sv) Jag har sökt till åtta olika fristående kurser som bl.a. har med litteratur, konstvetenskap och etik att göra. Vill börja "enkelt" och försiktigt och kände därför att jag hellre tar ett par kurser än en linje på två-tre år när jag ännu inte riktigt vet vad jag vill. Plus att jag är väldigt desperat på att komma hemifrån, hehe :)

2009-10-30 @ 23:07:46
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0