prinsessan av peking

jag hade verkligen sett fram emot den här dagen. just den här dagen, då markus krunegård skulle släppa två album samtidigt. prinsen av peking och lev som en gris dö som en hund. det kunde ju inte bli annat än bra, tyckte jag. tänk så fel man kan ha.

jag är så sjukt besviken! vad pysslar han med egentligen? kom igen, markus, vi vet ju att du kan egentligen! och what's the deal med alla synthar och 80-talsreferenser i dagens pop? 80-talet, det värsta av alla decennier ur musiksynpunkt, och ändå är det just detta som folk väljer att kopiera. why?! varför skulle någon vilja influeras av det? kan vi inte bara glömma att 80-talet någonsin inträffade? nej, uppenbarligen inte. ååh jag blir så trött.

vad är det för fel på gitarrpop liksom?!

Postat av: Catharina

mm jag är lite besviken också hittils. har bara kommit igenom lev som en gris ännu, men det är inte fantastiskt. hoppas att jag kan lära mig att tycka om det. villvillvill!

2009-10-14 @ 20:08:27
URL: http://ancawi.blogg.se/
Postat av: Marina

Jag tycker ändå att 90-talet är det värsta inom musikväg. Och som kommentar på de förra inläggen. Det blir nog bra snart igen, dessa perioder är ren jävla skit och innan det är över så lyssnar jag alltid om det är något. Du är så fin och jag vill inte att då ska må dåligt eller ha det jobbigt. puss! <3

2009-10-14 @ 21:10:46
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0