reconsider me, baby, come on!

nostalgi är att lyssna på moneybrothers album blood panic. it's been hurting all the way with you joanna och gymnasiet och korridorflumm och känslostormar och omkullkastande upplevelser som förändrade hela mig och... ibland vill jag verkligen bara vara sjutton år och kär. igen. även om jag är lyckligare nu, längtar jag alltid tillbaka ändå och det kommer nog alltid att vara så. jävla tonår.




things don't change, but baby, i have.

Postat av: Elvira

Moneybrother är nostalgi för mig med, dock var hans album To Die Alone det första jag köpte. Då gick jag i högstadiet. Efter att jag lyssnat konstant på det gick jag och köpte Blood Panic, och nu har jag köpt hans album ever since. Det året To Die Alone kom såg jag honom live tre gånger. När jag är fast är jag verkligen fast.

2009-10-29 @ 11:37:49
URL: http://modette.se/billieandme/blogg
Postat av: anna

Det där korridorflummet saknar jag något enormt. Och muffinmys och dina halsdukar och köttfärspizza och Pride and Prejudice och alla drömmar vi hade tillsammans. Var tog de vägen?

2009-10-29 @ 12:20:41
URL: http://pluttanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0