samma nätter väntar alla

världen verkar inte riktigt vilja bestämma sig för om den hatar mig eller inte idag. jag tror nog ändå att den tycker om mig litegrann. pyttelite. och det är ju trevligt!

idag har jag i alla fall varit duktig och pysslat med affisch och samhällsinformativ text efter lektionen. jag är långt ifrån klar naturligtvis, men det är skönt att ha kommit igång lite. men tyvärr börjar paniken ändå smyga sig på, sakta men säkert, och det resulterar i sömnlösa nätter och en hel del ångest. men jag tror att det ska lösa sig. faktiskt. jag måste bara sluta ligga och grubbla över utprovningsgrupper hela nätterna!

nu ligger jag i alla fall och myser i mina fina adidasbyxor och funderar på om jag ska ut och röra på mig litegrann. det vore ju onekligen skönt, men åååh vad mycket skönare det är att bara ligga kvar här och lyssna på markus krunegård och annat fint... det är ju kallt ute!



måndag morgon förra året
ångrar hela förra året
ångrar att jag aldrig svarade
att jag bara lät dig vara

Postat av: Karin

Det finns ju inget härligare än att gå ut närdet är kallt ute!! :D

2009-10-01 @ 22:00:29
URL: http://karinwittur.blogspot.com
Postat av: Moa

åh markus, gud han är så fin.

2009-10-03 @ 13:37:32
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Elvira

Jag älskar när han kör den låten + Stjärnfall live. Det är smärta på det mest underbara sättet som bara går. Åh, vad jag hoppas att jag uppträder i närheten av där jag bor med sina nya låtar.

2009-10-06 @ 22:46:09
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0