the most radical thing to do is to love someone who loves you, even though the world is seemingly telling you not to

nu har jag rensat ur min garderob och firar detta med att sno en lista från finaste marina.

Tre saker jag gärna äter:
- kakor
- satsumas
- kyckling 

Tre saker jag föredrar att hålla utanför min mun:
- nougat
- energidryck
- skaldjur

Tre coola saker som har hänt i veckan:
- jag köpte världens skönaste gröna adidasbyxor
- jag skrev klart min komparativa analys två dagar innan den skulle vara klar
- jag har helt frivilligt storstädat lägenheten

Tre personer jag avskyr just nu:
- fredrik reinfeldt
- jan björklund
- göran hägglund

Jag gillar att spendera min tid på följande sätt:
- lyssnandes på musik
- tillsammans med fina människor som jag tycker om
- utan att oroa mig för någonting

Om jag fick ändra tre saker med min kropp skulle det vara:
- min längd
- min mage
- min hals

Såhär ska resten av min vecka spenderas:
- plugg
- plugg
- plugg

Tre fula färger:
- kräkgult
- orange
- gråbrunt (ni vet, typiskt vattenfärgsvatten-färg?)

Några hatar-att-göra saker
- kräkas
- gå upp tidigt på morgonen
- plugga när jag är omotiverad

Tre låtar jag älskar idag:
- beatles - martha my dear
- the ark - the most radical thing to do
- vapnet - ge dom våld

Tre saker jag känner för att göra nu:
- borsta tänderna
- lyssna på musik tills jag somnar
- sova en hel natts ostörd sömn


Postat av: Elinor

Ja energidryck är väl inte det godaste kanske, smakar så sött och slibbigt ? haha



Om du går in på denhär länken jag skriver snart så blir du garanterad besökare till din hemsida, tex din blogg eller om du har fler hemsidor så blir du garanterad besökare dit också! Allt du behöver göra är att gå in här och bli medlem, står lite mer där :D

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=Elinorp

2009-10-11 @ 17:03:51
URL: http://elinorpetterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0