why do fools fall in love?

dagens låt:
the beach boys - why do fools fall in love






det blev en liten sovmorgon idag. det var otroligt skönt. jag tyckte att jag förtjänade det. den senaste veckan har verkligen inte bjudit på överdrivet mycket sömn.

sedan drog jag mig iväg mot eskilstuna vid lunchtid ungefär och satt i några timmar i mac-salen med mitt bokomslag. jag är gillar min idé på ett teoretiskt plan, problemet är väl att jag inte får till det riktigt som jag vill ha det rent praktiskt. men jag har ju ända till på fredag på mig. det kommer bli bra. nu gäller det bara att skriva en sjujäkla motivering, så ska jag nog ro det här i hamn. håll tummarna!

Postat av: Marina

åhh, låten får mig att tänka på den underbara konserten jag var på i sommras. Att få se Mike Love live är något av det finaste jag varit med om. Även fast dom inte är oginalen längre så är dom fortfarande lika fina och världens mysigaste band att se live en fin sommarkväll :)

2009-10-13 @ 15:27:32
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Elvira

Det är jobbigt när man har en idé i huvudet och sedan inte får ur sig den precis så som man vill. Men jag håller tummarna för att allt går bra. :)

2009-10-13 @ 15:40:16
URL: http://elefantbyxor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0