your obsessions get you known throughout the school for being strange

ett friskispass, 15 minuter crosstrainer samt 45 minuter powerwalk gör att jag faktiskt känner att det är helt okej att slänga mig i soffan framför OC och äta lite naturchips ikväll. en burk cola kanske det blir till och med. fredagsmys.

jag är verkligen helt slut. ringo var inte SÅ jobbig inatt, men jag hade verkligen behövt en natts ostörd sömn efter turkiethemkomsten. jag blir lite småsur på honom när han gör så, hoppar upp i sängen och krafsar frenetiskt och skrikjamar. men han är ju så fin så det går ju inte att vara arg på honom någon längre stund. och tur är väl det, för annars hade han nog åkt ut genom fönstret för längesen.

nä. har fortfarande inte hittat mitt huvud. jag låter bli att blogga tills dess.

förresten så verkar grafisk kommunikation kul och intressant.

och jag tror att den här hösten kommer att bli riktigt bra trots allt.



and the head said that you always were a queer one from the start
for careers you say you want to be remembered for your art
your obsessions get you known throughout the school for being strange
making life-size models of the velvet underground in clay


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0