but i miss you most of all, my darling, when autumn leaves starts to fall

ni kanske inte tror mig, men igår kväll blev jag äntligen klar med den komparativa analysen! eller ja. klar är väl en relativ term. men jag kom i alla fall till den punkten då jag kände att det inte fanns mer att skriva, åtminstone inte utan att jag tappar huvudet på kuppen. jag kommer visserligen antagligen att bli halshuggen av läraren för det dåliga utförandet, men jag lämnar ändå in skiten i dess nuvarande skick. sådetså!

nu ska jag snurra in mig i täcket och bara ta det lugnt ett tag. det behövs vill jag lova! min kropp värker och fryser och tycker inte att det är ett dugg kul med hösten.

det här är nog i alla fall en av de bästa höstlåtarna.


Postat av: Ida

åh den där låten var riktigt fin :)

2009-09-30 @ 16:03:33
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: Marina

Eva Cassidy är så otroligt fin!

2009-09-30 @ 20:45:27
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0