don't walk away in silence

näe. jag orkar ingenting. har varit jätteduktig och städat och diskat hela dagen, det räcker så. har till och med ätit en relativt vettig måltid (!) tonfiskcurry med pasta, jag är imponerad över att det blev något varmare än flingor faktiskt. så nu får det faktiskt vara nog. lite vampyrläsning på lättläst och sedan bara ta det lugnt, det blir bra så.

förresten så har jag lyckats strukturera upp pluggandet. så jag tror och hoppas att det ska bli lättare att komma igång, när jag väl sätter igång. typ imorgon.

och: joy division är inte helt fel att lyssna på en torsdagskväll. bara så ni vet.

Postat av: Moa

inte på en torsdagsmorgon heller! joy division är nog aldrig fel, hoho

2009-09-17 @ 21:50:10
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0