fall over again

det är en sån där höstmåndag som man aldrig riktigt vill ska ta slut. jag och jesper tog med kameran ut på en solig höstpromenad (den stackaren har ju knappt fått se dagens ljus efter englandshemresan då den blev nedkletad med banan-geggamoja. kameran alltså.) och nu känner jag mig verkligen redo för en eftermiddag/kväll av oavbrutet analysskrivande. fantastiskt!

jag var dock inte på lika bra humör inatt. klockan halv tre fick jag för mig att jag skulle gå upp och städa. jesper trodde nog att jag blivit sinnessjuk på riktigt, men efter att ha förklarat för honom att jag bara inte kunde sova i en stökig lägenhet så gick han faktiskt upp och hjälpte mig. DET är kärlek!



fall over again
i never mean a stupid word i say
hope you'll forgive me before we fall
you and me,
fall over again


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0