du står i spegelsalen med ett brännbollsträ

jo jag glömde säga. allt jag någonsin skrivit är borta.
likaså är alla mina bilder från ett år tillbaka ungefär.

finns det någon extremt datorkunnig människa som råkar läsa den här bloggen som har några tröstande ord att komma med? kan man få fram saker som har försvunnit från hårddisken om hårddisken i sig inte är skadad?

jag är förstörd. och väldigt tacksam för svar!



-when was the last time you backed up your work?
-umm.. i don't do that.


Postat av: Sofie

Jadå, det finns gott om verktyg för att återskapa filer om disken inte är fysiskt trasig. Så länge du inte försöker installera om något på den eller rör den, utan lämnar den i originaltrasskick liksom.

2009-09-05 @ 18:43:23
Postat av: Celine

Usch vad tråkigt. Det var nära att det hände mig för nån vecka sen, men tack och lov är pappa väldigt duktig på datorer. Jag är ganska säker på att det går att återskapa filer :)

2009-09-05 @ 21:33:47
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0