fighters don't quit

nä. det blev ju inget plugg idag. jag får gottgöra det imorgon när jesper åker och jobbar. då blir det jämförande analys av skönlitteratur vs lättläst skönlitteratur.

man kan ju undra varför jag går den här kursen när jag är en sån där människa som får tokryck om jag råkar knäppa på radion precis under "klartext", detta förbannade djävulens verk till nyhetsprogram. varför ska man dumförklara människor med funktionsnedsättningar på det sättet?

nej, jag borde verkligen ha valt en annan kurs. men det är ju lite sent att tänka på nu.

plingplong. tråkig blogg. godnatt!

Postat av: Marina

åhnej, din blogg är inte tråkig alls ju! :) Jag älskar den iaf. Jag var bara tvungen att säga hejdå också Och glöm inte smsa mig om du får det tråkigt (eller annars också för den delen) :) PUSS!

2009-09-17 @ 07:29:33
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0