fördjupade studier i katastroffysik

just nu håller jag på och läser fördjupade studier i katastroffysik av marisha pessl. har inte kommit så långt än, pga allt annat som händer i livet just nu, men hittills känner jag verkligen att det här är en bok helt i min smak. mycket långa meningar (ja jag vet vad alla mina lärare skulle säga nu, men jag har ju som bekant en förkärlek för höga LIX-värden) och ett gigantiskt ordförråd gör att den här boken verkligen biter sig fast hos mig. ska försöka få lite mer tid till läsning framöver alltså.

vad läser ni för böcker? har ni några tips?

Postat av: Anna

Jag har en förkärlek för självbiografier jag! Den senaste jag läste hette "Snälla pappa, nej". Riktigt ruskig men otroligt gripande! Sen gillar jag "Pojken som kallades det" och alla följeböcker där. Självbiografier helt enkelt :)

2009-09-25 @ 22:20:56
URL: http://annaekvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0