how can they be tired of england? they'll never know the england that we know

jag har köpt på mig lite nya knästrumpor idag. jag älskar knästrumpor! både snyggt och varmt&skönt såhär när hösten är på ingång. nu behöver jag lite nya kjolar också. men det får vänta tills csn-pengarna kommer. nån måtta får det ju vara!

borde plugga också, men det är så svårt på söndagar. jag behöver bli glad på söndagar, inte nedtyngd av sånt som måste göras. men det blir nog lite plugg ändå. det är ju nödvändigt. och kanske friskis. om jag orkar. fast det gör jag nog inte. jag har nog aldrig varit så trött som jag har varit de senaste veckorna. känner inte riktigt igen mig själv. kanske fortfarande inte är riktigt frisk från skiten som jag drog med mig hem från turkiet...

gud vilket tråkigt inlägg. här får ni en bra låt istället.

how can they be tired of england?
they'll never know the england that we know
never know where the ones with the dreams go, no
never notice the skies with their eyes down low


Postat av: Moa

ÅH fint låtval indeed!

2009-09-13 @ 19:06:01
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Celine

Fin finare finast låtval.

2009-09-14 @ 20:24:18
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0