please please me oh yeah like i please you

ni vet att det skulle komma en beatles-box med alla deras studioalbum i remastrad version? jag har gått omkring och drömt om den sen jag hörde talas om den, och tänkt att den skulle man ju ha, men aldrig att vi kommer ha råd att köpa den. dessutom har jesper varit negativt inställd till hela grejen. hävdade att själva känslan skulle försvinna och sånt larv. så jag fick sakta men säkert vinka hejdå till den drömmen.


döm då om min förvåning och totala extas när jesper idag kom hem med boxen i handen. (en dag för tidigt dessutom, för den ska egentligen inte släppas förrän imorgon) och jag svär att jag grät. jag är så lycklig så ni kan inte förstå. det är så underbart ljud, och ändå finns sextiotalskänslan kvar. de har inte förstört det på något sätt, enbart förbättrat. det är så mycket bättre än jag någonsin kunnat föreställa mig, och jag tror banne mig att jag har världens finaste pojkvän.



Postat av: Moa

fusk :')

2009-09-13 @ 19:06:19
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0