prinsessa

den här sjukdomen har verkligen blivit en riktig berg&dalbana. bra dagar och dåliga dagar. idag var en relativt bra, och det får jag ju vara tacksam över såklart.

ingenting blir riktigt som jag tänkt mig de kommande dagarna, så idag bestämde jag och jesper oss för en spontan mittiveckanmyskväll för att gottgöra allt som blir fel. det blev bio (prinsessa) och kvällspromenad efter det. filmen var faktiskt över mina förväntningar. och anastasios soulis är ju faktiskt helt fantastiskt fin. och kvällen blev lyckad och fin. det känns bra.

det här bandet är bra förresten.


Postat av: Jonas

Jag är med i Prinsessa! ;)

2009-09-15 @ 22:52:51
URL: http://jonasaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0