tillbaka från turkiet.

turkiet var underbart. jag har varit vaken sen igår morse, rest hela natten, och så har jag bränt mig men det gör inget. det var så himla skönt att få koppla bort vardagen, med allt vad det innebär, för en vecka.

men nu är jag tillbaka och imorgon ska jag gå på första lektionen i grafisk kommunikation. det ska bli spännande, även om det såklart är lite sorgligt att sommaren är slut och allvaret sätter igång på riktigt.

förresten kanske min dator har packat ihop. jag sitter vid mammas dator och bryter ihop. tänk om alla bilder är borta, för att inte tala om allt jag har skrivit... jag vill inte ens tänka på det. jag känner mig som carrie i sex&thecity, det här med backup har aldrig riktigt lyckats klämma sig in i mina rutiner. och det får jag ju snällt äta upp nu. det är inte roligt att vara sandra idag.

och nu svamlar jag. jag återkommer när jag har hittat mitt huvud igen.

Postat av: Ida

Välkommen hem igen, roligt att ni haft det bra!

2009-09-03 @ 14:12:50
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: sno på du :D

2009-09-04 @ 13:21:37
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Evelina

grafisk kommunikation är ganska kul, jag hade det förra året.



och gud vad hemskt med datorn! hoppas att den går att rädda, jag har för mig att folk som är duktiga på datorer ska kunna lirka fram förlorade saker ur hårddisken.

2009-09-04 @ 19:45:42
URL: http://letmedisappear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0