ringo vill ha ett nytt hem...

en dag som inleds med ett friskispass brukar bli bra. så jag hoppas på det.

problemet är att jag har ett kattskrälle härhemma som vägrar hålla tyst förutom när han sover. och det börjar gå mig på nerverna, riktigt ordentligt. vi har tvingats inse att vi nog inte kan behålla honom: dels för att vi inte mår bra när vi inte får sova på nätterna, men också för att det inte är bra för honom att vi blir arga på honom så ofta.

det är så hemskt, för han är ju så fin egentligen. lugn och sällskapssjuk och hur snäll som helst. problemet är nog bara att han inte trivs hos oss, helt enkelt.

så det är med stor sorg i hjärtat som jag undrar:

vill någon ha en jättefin, helvit, underbar och sällskaplig katt?
hör av er genom en bloggkommentar eller skicka ett mail till [email protected]







Postat av: Marina

åh, jag önskar att jag kunde ta honom. Då kunde han få vara ute mycket och springa runt helt fritt i princip. Men vi har ju redan 5 stycken, krävande, katter. Hoppas han får ett nytt fint hem iaf!



(och vi ska till sthlm på en smyckesmässa. Jag skulle gärna komma förbi västerås men här är det lärare och busschafförer som bestämmer x))

Min vän Miriam bor förresten i skinnskatteberg så när jag är hos henne så kanske jag bara råkar komma förbi västerås någon gång ;)

2009-09-09 @ 21:45:47
URL: http://everpresentpast.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hm, jag funderar ju på att ordna en katt igen, men om han är högljudd och stör sömn så är det samma åkomma som fick mig att sälja mina tidigare katter så det är ju tyvärr inte så bra... :/

2009-09-10 @ 00:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0